JOLANTA PUZIENĖ
PABANDYK
PIRMOJI LIETUVIŠKA KNYGA APIE TINKLINIO MARKETINGO VERSLĄ

PER ASMENINĘ PATIRTĮ PATVIRTINTĄ TOP REZULTATAIS

PIRMOJI LIETUVIŠKA KNYGA APIE TINKLINIO MARKETINGO VERSLĄ
PER ASMENINĘ PATIRTĮ PATVIRTINTĄ TOP REZULTATAIS


APIE TAI, KAS LEMIA SĖKMĘ, BET NIEKS APIE TAI NEKALBA
ĮSIGYTI KNYGĄ SU AUTENTIŠKU AUTOGRAFU JAU DABAR UŽ IŠANKSTINĘ KAINĄ!!!
APIE TAI, KAS LEMIA SĖKMĘ, BET NIEKS APIE TAI NEKALBA
APIE KĄ KNYGA „PABANDYK“
IR KODĖL JĄ PARAŠIAU?
Pirmoji knyga lietuvių kalba apie tinklinio marketingo profesijos išskirtinumus. Ši knyga – ne sudėtingas schemų ir skaičių vadovėlis, o tvirtas žvilgsnis į tai, kaip nuo mūsų vidinio darbo “tarp dviejų ausų” priklauso tiesioginiai verslo rezultatai. Tai ir apie mąstysenos, savęs pažinimo ir apie strateginius dalykus kuriant tikrą verslo industriją. Nors viskas prasideda nuo mažo, bet atsakingo “PABANDYK”.
Ko aplink bepaklaustum apie Tinklinį marketingą – kiekvienas turės nuomonę. Tačiau dažniausiai ji yra paremta atsitiktinėmis situacijomis ir gandais.
Knyga PABANDYK šiame versle parodo tikrą “pabandžiau” kelią, kuris baigiasi tada, kai stabiliai gaunama bent 1000 eurų pajamų per mėnesį. Tik tada žmogus tikrai pabandė. Iki tol jis tik mokosi šios profesijos ir šio verslumo amato.
Dauguma priima sprendimą apie šį verslą, taip jo ir nepradėję. O kai kurie sudalyvavę keliuose seminaruose ar pakvietę kelis žmones, galvoja, kad tikrai pabandė ir visiems laikams nusprendžia, kad tai “ne man”.
Jolanta Puzienė visuose tuose pabandymo etapuose taip pat buvo. Tik dėka tam tikrų žmonių stabtelėjo, kad pabandytų iš tikrųjų. Stabtelk ir tu skaitydama(s) šią knygą.
Tai gali tikrai padėti sukurti gražų Tavo rytojų.

Skaitydami knygą suprasite:
- Kaip veikia tinklinio marketingo verslas.
- Kaip dirbti su planų, tikslų ir svajonių nustatymu.
- Kaip save palaikyti ir išbūti motyvuotu.
- Kaip sukurti gerą komandą.
- Kaip išvengti tinklinio marketingo minusų ir juos paversti pliusais.
- Kaip įvaldyti šio verslo sėkmės mąstyseną ir kitus įrankius.
- Kaip išlaikyti balansą tarp tarnystės ir komercinės rutinos.
KNYGA SKIRTA:
Įvairių profesijų atstovams, kurių darbas susijęs su žmonių bendravimu ir vertės kūrimu per žmogiškąjį kapitalą.
Žmonėms galvojantiems pabandyti tinklinio verslo modelį.
Žmonėms mėgstantiems įvertinti šį verslo modelį atsakingai ir sąmoningai prieš jo imantis ar ieškant gilių atsakymų savo tobulėjimui.
Turintiems nuomonę apie tinklinį marketingą, bet niekada jame nedalyvavusiems kaip veikloje.
Kūrusiems tinklinio marketingo verslą, bet nesugebėjusiems pasiekti 1000 eur stabilias mėnesines pajamas.
Aktyviai kuriantiems tinklinio marketingo verslą Rytų Europos šalyse.
KNYGA SKIRTA:
Įvairių profesijų atstovams, kurių darbas susijęs su žmonių bendravimu ir vertės kūrimu per žmogiškąjį kapitalą.
Žmonėms galvojantiems pabandyti tinklinio verslo modelį
Žmonėms mėgstantiems įvertinti šį verslo modelį atsakingai ir sąmoningai prieš jo imantis ar ieškant gilių atsakymų savo tobulėjimui.
Turintiems nuomonę apie tinklinį marketingą, bet niekada jame nedalyvavusiems kaip veikloje.
Kūrusiems tinklinio marketingo verslą, bet nesugebėjusiems pasiekti 1000 eur stabilių mėnesinių pajamų.
Aktyviai kuriantiems tinklinio marketingo verslą Rytų Europos šalyse.
APIE AUTORĘ

Jolanta Puzienė – trijų vaikų mama, žmona, lektorė, lyderė turinti ilgametę, TOP rezultatais paremtą patirtį tinklinio marketingo industrijoje, aktyviai dalyvavusi ir klasikinio verslo kūrime, vienijanti virš 5000 narių tinklinio marketingo organizaciją įvairiose šalyse, papildomai įgijo aromakoučerės, ThetaHealing, olfaktoterapijos meistrės sertifikacijas.
Daug metų dirbusi valstybiniame sektoriuje ir baigusi inžinerijos viešojo administravimo aukštuosius mokslus – turėdama jau tris vaikus priėmė kardinalų pokytį, sprendimą įsilieti į tinklinį marketingą.
Svarbiausi motyvai:
- padėti sau ir kitiems labiau realizuotis profesijoje;
- labiau rūpintis savo bei savo šeimos sveikata;
- augti kaip asmenybei pačiai ir prisidėti prie kitų tobulėjimo;
- jausti daugiau laisvės tiek profesinėje kūryboje, tiek finansų galimybėse;
- išmokti verslumo dėsnių;
- keliauti ir pažinti pasaulį;
- užtikrinti vaikams gyvenimo kokybę.
Sujungdama praktinę 10-ies metų patirtį, sukūrusią tūkstantinę bendruomenę 38-iose šalyse kartu su nuolatine saviugdos kelione, autorė pateikia praktinius, paprastus patarimus bei įžvalgas:
- ką daryti, kaip reaguoti kuriant įvairalypę bendruomenę tinkliniame marketinge;
- į ką atkreipti dėmesį ieškant sąlyčio taškų tarp skirtingų bendraminčių;
- kaip ryšius, santykius ir darbą su savimi paversti puikiu pajamų generavimo mechanizmu daugeliui komandos narių.
ĮSIGYTI KNYGĄ SU AUTENTIŠKU AUTOGRAFU JAU DABAR UŽ IŠANKSTINĘ KAINĄ!!!
29 25 EUR
Specialus pasiūlymas:
MAGNIFY YOUR PURPOSE – eterinis aliejus tikslų siekimui.*
*Eterinį aliejų galite įsigyti pirkdami knygą, krepšelyje pasirinkę variantą: knyga + eterinis aliejus.
Video iš asmeninės veiklos arsenalo
Atvirai apie gyvenimą, išgyvenimą, iššūkius ir pakilimus: Interviu iš: AŠ IR PSICHOLOGIJA.
Su Tomu Kaulinsku apie saviugdą.
Su gyd. Indre Plėštyte-Butiene apie verslumą ir verslo iššūkius.
“INVL POKALBIS „Kuo kvepia pinigai?“
Konferencija „PASIRINKIMAS“/2022 m.
POKYČIŲ forumas 2021 m.
“INVL POKALBIS „Kuo kvepia pinigai?“
Konferencija „PASIRINKIMAS“/2022 m.
POKYČIŲ forumas 2021 m.